Faceți căutări pe acest blog

Lista mea de bloguri

luni, 1 mai 2017


Avionul şi ciobanul...
Un nou tip de avion se prăbuşeşte la zborul de încercare, cutiile negre sunt furate, nimeni nu poate trage nicio concluzie asupra catastrofei.
La inspecția Ministerului Apărării, singurul martor ocular este badea Ion, un cioban care se uită cu privire tâmpă, de analfabet…
- Spune baciule, îl intreabă un colonel, cam ce-ai observat?
- Apăi, domnule dragă o harabaie zbura, când numa' ce o pălălaie s-o aprins, no şi unde nu s-o țipat harabaia în gios.
- Baciule, nu înțeleg nimic din ce-mi povestești, fii te rog mai clar!
- Păi bine, domnule dragă , de ce nu spui aşa?
Ieri, la orele 14.00, un bombardier de tip Stealth, V5, generația 2016, greșind unghiul de incidență cu cel de aşezare, a intrat într-o vrie incontrolabilă.
În acest context a pierdut ireversibil altitudine, astfel încât s-a produs acest regretabil eveniment.
- Baciule, m-ai spart! spune colonelul, de unde știi termenii ăștia???
- D'apăi când eu eram comandant de escadrilă , matale erai cioban... ca mine, acum.
Apoi, matale ai intrat în politică. La noi s-au făcut restructurări.
Înainte, tu cioban, eu colonel; acum tu colonel, eu cioban.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu